• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Collector Betalkoll för Android finns nu att hämta.

Sus

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
17 Oktober 2014
Meddelanden
7
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Tack för svar! För jag installerade nyligen och det gick att scanna in fakturor jag la in 4 st för ett värde av ca 10 tusen men inte fått nått svar står bara under behandling. Hur mycket kredit har du?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Grodan1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 397
Blev medlem
28 Oktober 2014
Meddelanden
1 268
Mottagna reaktioner
196
Poäng
397
Tack för svar! För jag installerade nyligen och det gick att scanna in fakturor jag la in 4 st för ett värde av ca 10 tusen men inte fått nått svar står bara under behandling. Hur mycket kredit har du?
Jag har bara lagt in fakturor till ett belopp på 3790 kr.. Nu kommer dom behandla dessa manuellt. Antingen ligger dessa under kommande betalningar, el så får du ett utropstecken och en text att dom inte kunde ta emot denna faktura..
 

Sus

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
17 Oktober 2014
Meddelanden
7
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Ok , då lär dom säkert inte godkännar alla då:) För då är det säkert rätt låga belopp dom godkänner eftersom du fick avslag på en... Men tack för din information
 

Sus

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
17 Oktober 2014
Meddelanden
7
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Hur snabba är dom att svara om man godkänd eller inte?
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Tack för svar! För jag installerade nyligen och det gick att scanna in fakturor jag la in 4 st för ett värde av ca 10 tusen men inte fått nått svar står bara under behandling. Hur mycket kredit har du?
Vet inte än hur mycket kredit jag har var ser man det? Har mejlat dem och frågat men ännu inte fått svar i kreditupplysningen står det att ansökt kredit bör beviljas det är allt jag vet.
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Så här svarade de om hur stor kredit jag har:
Det finns ingen mall för hur mycket kredit du har i appen, utan vi behandlar dina fakturor allteftersom du skickar in dessa till oss.
Om du kommer upp i en gräns där vi inte kan bevilja dig mer kredit kommer du att motta en ”push notis” om detta.
 

Grodan1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 397
Blev medlem
28 Oktober 2014
Meddelanden
1 268
Mottagna reaktioner
196
Poäng
397
Ok , då lär dom säkert inte godkännar alla då:) För då är det säkert rätt låga belopp dom godkänner eftersom du fick avslag på en... Men tack för din information
Du kanske för högre belopp beviljat, jag har inte så hög årsinkomst. Men de tog två dagar el nåt innan de behandlade fakturorna jag la in
 

Oyster

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 347
Blev medlem
9 Mars 2013
Meddelanden
1 201
Mottagna reaktioner
116
Poäng
347
Ingen som vet som vill svara? :)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp